Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
informacja o przebiegu akcji przeciwpowodziowej.
4.
Informacja o realizowanych inwestycjach w mieście.
5.
Zapytania do dyrektorów jednostek podległych oraz wystąpienia zaproszonych gości.
6.
Przyjęcie uchwał w sprawie:
a)
regulaminu budżetu obywatelskiego Gminy Duszniki-Zdrój na rok 2025;
b)
o zmianie uchwały nr XX/87/2012 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie ustanowienia znaku promocyjnego (logo) miasta Duszniki-Zdrój oraz zasad jego używania i wykorzystania.
c)
o zmianie uchwały nr LXXII/461/23 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie uchwalenia budżetu gminy Duszniki-Zdrój na rok 2024.
d)
zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Duszniki-Zdrój.
e)
udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane.
7.
Sprawozdanie z prac Burmistrza Miasta za okres od 20 sierpnia do 18 września 2024 roku.
8.
Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
9.
Zamknięcie obrad VIII Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju.