« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad Sesji.

3. informacja o przebiegu akcji przeciwpowodziowej.

4. Informacja o realizowanych inwestycjach w mieście.

5. Zapytania do dyrektorów jednostek podległych oraz wystąpienia zaproszonych gości.

b) o zmianie uchwały nr XX/87/2012 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie ustanowienia znaku promocyjnego (logo) miasta Duszniki-Zdrój oraz zasad jego używania i wykorzystania.

c) o zmianie uchwały nr LXXII/461/23 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie uchwalenia budżetu gminy Duszniki-Zdrój na rok 2024.

e) udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane.

7. Sprawozdanie z prac Burmistrza Miasta za okres od 20 sierpnia do 18 września 2024 roku.

8. Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.

9. Zamknięcie obrad VIII Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju.

« Powrót do strony głównej