Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XXII Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Zapytania do dyrektorów jednostek podległych oraz wystąpienia zaproszonych gości.
5.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
a)
w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Miejskiej Duszniki-Zdrój z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026".
b)
w sprawie pomników przyrody położonych na terenie Gminy Duszniki-Zdrój
c)
w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
d)
w sprawie uznania skargi na Burmistrza Miasta Duszniki-Zdrój za zasadną.
e)
w sprawie ustalenia ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej
f)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
g)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2026
h)
o zmianie uchwały nr XI/90/24 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie uchwalenia budżetu gminy Duszniki-Zdrój na rok 2025.
i)
w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Duszniki-Zdrój.
7.
Sprawozdanie z prac Burmistrza Miasta za okres od 18 września 2025 roku do 21 października 2025 roku
8.
Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
9.
Zamknięcie obrad XXII Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju.